.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ افتخاري به تهيه كننده كنسرت رشت

" افتخاري " همچنين ياد آورشد: ‪ ۴۰‬درصد از پول بليط‌ها طبق قرار داد با برگزاركنندگان بايد در اختيار بهزيستي گيلان قرار گيرد كه ما هم از مسوولان برگزاري كنسرت تقاضا داريم اين كار را انجام دهند.
" عليرضا افتخاري" خواننده نام آشناي موسيقي ايراني مناسب نبودن سالن اجراي كنسرت موسيقي را دليل ناتمام ماندن كنسرت دو روزه‌اش در رشت عنوان كرد.

وي در گفت وگو با خبرنگار "ايرنا" در رشت افزود: سالني كه براي اجراي كنسرت موسيقي در رشت از سوي دست اندركاران برگزاري كنسرت از قبل اعلام شده بود، يك سالن ورزشي با امكاناتي بهتر بود.

وي اظهار داشت: امابرگزاركنندگان كنسرت به هر دليلي موفق به تهيه اين سالن نشدند و بدين دليل اين كنسرت در محل يك كارخانه برگزار شد.

وي با اداي احترام به مردم گيلان اظهار داشت: تنها دليل قبول برگزاري كنسرت در اين مكان اعلام فروش بليط به مردم بود.

"افتخاري" افزود: در شب اول برگزاري كنسرت به‌رغم مشكلاتي چون نامناسب بودن مكان از نظر موقعيت و نبود تهويه و گرماي هوا سه ساعت اجراي برنامه داشتيم كه مورد استقبال و رضايت مردم نيز قرار گرفت.

وي گفت: هرچند عدم برنامه ريزي صحيح در برگزاري اين كنسرت و كم توجهي مسوولان در دادن مجوز به اين مكان براي برگزاري برنامه موجب بروز مشكلاتي در ادامه اجراي كنسرت شده بود.

وي همچنين در خصوص انتقادات صورت گرفته از نحوه برنامه‌اش اظهار داشت: در جريان برنامه كنسرت مردم از من خواستار اجراي برنامه " صياد" شدند كه به دليل آماده نبودن سازها، با نظر مردم قرار شد تا آهنگ آن از طريق نوار پخش و من آن را لب خواني كنم و اين شعر در برنامه كنسرت نبود.

" افتخاري " همچنين ياد آورشد: ‪ ۴۰‬درصد از پول بليط‌ها طبق قرار داد با برگزاركنندگان بايد در اختيار بهزيستي گيلان قرار گيرد كه ما هم از مسوولان برگزاري كنسرت تقاضا داريم اين كار را انجام دهند.

وي در بخش ديگري از اين گفت و گو ضمن اظهار گله مندي از مسوولان گيلان خواستار حمايت و توجه بيشتر آنان در استقبال و ارائه مكان‌هاي مناسب براي اجراي كنسرت موسيقي در اين استان شد.

كنسرت موسيقي " عليرضا افتخاري " روز هجدهم شهريور ماه با حضور حدود پنج هزار نفر در سالن يكي از كارخانجات بيرون از شهر رشت اجرا شد.

اين كنسرت كه بهاي بليط آن هشتاد هزار ريال به مردم فروخته شد، قرار بود دو شب اجرا شود كه ناتمام ماند.

به گفته مسوولان برگزاري كنسرت افتخاري در شب دوم اين كنسرت ‪ ۶‬هزار بليط به فروش رفته بود.

گفته مي‌شود: كنسرت دو روزه "عليرضا افتخاري" خواننده موسيقي سنتي در رشت به دليل برخي مشكلات پيش آمده از جمله نارضايتي تماشاگران از نحوه اجراي برنامه به دليل لب خواني خواننده، نيمه تمام مانده‌است.

" سيد سعيد سيدزاده " تهيه‌كننده كنسرت افتخاري در گيلان هم روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: افتخاري بدون اطلاع و بدليل نامعلوم ، مكان استقرار خويش را ترك و به تهران بازگشت و كنسرت ايشان از شب دوم اجرا نيمه تمام رها شد.

وي در خصوص برخي از انتقادات صورت گرفته درباره نحوه اجراي برنامه گفت: سازها در يك دستگاه كوك مي‌شوند و از طرفي خواسته مردم در زمينه اجراي ترانه‌هاي استاد بسيار متفاوت بود.

وي گفت: بنا به همين دليل ايشان براي برآورده نمودن خواسته‌هاي مردم اقدام به لب خواني نمودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.